Dagverslag 12 november….gesmokkeld

Ik heb gesmokkeld vandaag, 2 sessierondes heb ik overgeslagen om te netwerken op het netwerkplein. Op het netwerkplein van de onderwijsdagen stonden, zoals ook andere jaren,  een aantal leveranciers. Ik ga me niet wagen aan het noemen van namen omdat ik dan vast een bedrijf vergeet en daar gezeur over krijg.
Ik heb altijd bewondering voor de beursvloermensen tijdens de onderwijsdagen.
Omdat er een aantal sessierondes zijn waar alle bezoekers naartoe gaan, is die vloer zo goed als leeg in die rondes. Dan is er tijdens de netwerkmomenten (lees pauzes) ineens een massa koffiedrinkende of etende bezoekers die de tafels bezetten en het erg druk hebben met netwerken maar niet met winkelen.
Complimenten aan de leveranciers op het netwerkplein!!

Omdat ik al over Rob Houben geschreven heb…(mijn 2e sessie) zeg ik daarover enkel, zo kun je ook kantelen, disruptief veranderen en onderwijs gepersonificeerder maken. De moeite waard om de ontwikkelingen te blijven volgen en een heerlijke sessie.
In de eerste sessie was ik bij Knewton, niet vanwege de interesse in een leeromgeving waarin leveranciers hun lesmateriaal plaatsen maar vanwege toepassen van learning analytics. Ondanks het feit dat ik het een op toets en resultaten gericht systeem vind, is het wel een voorbeeld hoe je door learning analytics, lesmateriaal adaptief kunt aanbieden.
De techniek dus….dat is interessant….inhoud minder.

De keynotes aan de start van de dag…..die staan online en kun je hier terugkijken.
Dat zal ook met de leuke aflsuiting door Rutger Bregman wel gebeuren.

De presentaties staan of komen ook online, dus al die fotos die van de slides gemaakt werden met iPads kunnen weggegooid.

Vul de enquête over de onderwijsdagen vooral in, ik weet zeker dat er nu iets moet gaan gebeuren met de feedback, want het waren niet de beste onderwijsdagen ooit.

Over Karin Winters

Onderwijshart met oog voor onderwijs. Onderwijs ondernemer Sociale media in onderwijs Onderwijs met ICT Netwerker
Dit bericht werd geplaatst in 2014, Karin Winters. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

