Brutale mensen hebben de halve wereld, sessie gehackt

Niet alle deelnemers hadden de app van de Onderwijsdagen op hun telefoon/tablet.
Maar meer omdat de dames van de zaal bewaking niet wisten dat  de presentatie van Jaap Walhout was komen te vervallen, zo zaten we daar dus….op niemand te wachten.
5 jaar geleden zou het niet bij me opgekomen zijn, maar ik bood aan om de tijd dan maar te vullen met een presentatie over het inzetten van Social Media in het Onderwijs.
Wat is slideshare dan handig. Dus ik geef het toe…ik heb illegaal een spontane presentatie gegeven. Niemand is weggelopen, dus er was vast wel iets leuks aan.
Aanwezigen hebben de link van de presentatie gekregen, lezers hier, jammer maar een beetje slimme Google gebruiker.
Waarom ik er wat over schrijf?
Als je een app maakt voor de onderwijsdagen, houd deze dan actueel en geef in de alert niet aan: vervallen sessies…maar maak per vervallen sessie een alert van
Ik heb de tweets nog even nagelezen, er is daar geen melding gemaakt van de vervallen sessie.
Als er zoveel aanmeldingen voor presentaties waren en er dus ook veel mensen niet mochten presenteren (waren erg veel kennisnet sessies), zorg dan voor een reservebank. Nodig per dag 2 reserves uit om toch die slots te vullen bij ziek en zeer.
Tijdens dit schrijven zie ik een onafhankelijk verslag van deze sessie voorbij komen…leuk!

Over Karin Winters

Onderwijshart met oog voor onderwijs. Onderwijs ondernemer Sociale media in onderwijs Onderwijs met ICT Netwerker
Dit bericht werd geplaatst in 2012, Karin Winters en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Brutale mensen hebben de halve wereld, sessie gehackt

  1. Je hebt helemaal gelijk Karin, met de techniek van 2012 moeten zulke dingen toch te regelen zijn. Gisteren maakte ik precies zoiets mee op station Rotterdam. Ik wilde de Fyra nemen en kocht een toeslagkaartje bij de automaat. Toen ik instapte kwam de omroeper met ‘De Fyra is vandaag toeslagvrij.’ $#%!! Waarom zegt die automaat dat dan niet?

  2. Rob Smit zegt:

    “een onafhankelijk verslag van deze sessie”, (een klein beetje waar). Je had ook kunnen schrijven de concurrentie is het met me eens oid.
    Het is wel stoer om gewoon het initiatief te pakken.
    Ik ga weer bellen via KPN !!!

Geef een reactie

