Aankleding van Dé Onderwijsdagen

Edublogger Willem Karssenberg kijkt nog even terug naar Dé Onderwijsdagen.

Natuurlijk, ik weet wel dat het bij een conferentie vooral gaat om de workshops, presentaties en de keynotes, maar is de sfeer en aankleding ook niet belangrijk, wellicht zonder dat je je dat bewust bent? Hulde aan alle vriendelijke in het groen geklede gastheren en -vrouwen! En wat te denken van de twee vrolijke dames die al zingend en dansend de massa in goede banen probeerden te leiden? De beursvloer was lekker overzichtelijk zonder nare tussenwandjes zodat je mooi overzicht had over de hele ruimte. Mooi ook het consequent doorgezette kleurgebruik in de displays en zelfs tot en met de lekkere kussens waar je even in kon wegzakken. Natuurlijk, het kost wat en je zou ook daarop (nog) kunnen bezuinigen, maar ik ben ervan overtuigd dat het bijdraagt aan de fijne sfeer die er de afgelopen dagen hing op Dé Onderwijsdagen!

Over Trendmatcher

Als trendmatcher leg ik verbanden tussen trends die ik tegenkom op internet en het gebruik dat we ervan kunnen maken in onze dagelijkse praktijk.
Dit bericht werd geplaatst in 2011, Willem Karssenberg en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Aankleding van Dé Onderwijsdagen

  1. Je moet eens weten hoe lang het geduurd heeft voordat ik dat deuntje “hele korte pauze, en dan weer naar de zaal” weer uit mijn hoofd had.🙂

  2. Trendmatcher zegt:

    Ja, je zag de beelden erbij natuurlijk!

Geef een reactie

