Je mag best iemand interviewen hoor….

Karin Winters

In de aanloop naar Dé Onderwijsdagen 2011 publiceren we een aantal gastblogs van Edubloggers. Vandaag een bijdrage van Karin Winters.

Mooi, dat ik dat niet durf, zeker niet na dat prachtige interview van Wilfred Rubens met Erik Duval. Afijn, ik filosofeerde dus ooit over een interview met Bas Haring…maar gelukkig ken ik mijn beperkingen..een schrijver is nog geen interviewer.
Stel je voor dat iemand het interview ook nog zou opnemen, in beeld ben je altijd 10 kilo zwaarder.

Trouwens….dan zou ik eerst moeten afspreken, dan interviewen…uitschrijven…voorleggen aan mijnheer Haring of ik dat mag zeggen en dan de redactieslag nog.

Ik ben dus gewoon online op zoek gegaan naar informatie over Bas Haring en val zo niemand lastig met domme vragen of slechte interviews.

Bereid je dus zo maar voor op de keynote van dinsdagmiddag 8 november.

Bas Haring
Bas Haring, keynote Dé Onderwijsdagen
  1. Weet je dat Bas Haring een eigen wikipedia heeft?
    (wanneer krijg  je eigenlijk een eigen wikipedia…mag iedereen dat of moet je daar iets voor gedaan hebben?)
  2. De link naar de homepage bij de Leidsche universiteit: http://www.liacs.nl/~haring/basharing/
  3. Twitter leert dat er meer Bas volgers zijn dan Bas gevolgden http://twitter.com/#!/Bas_Haring
  4.  Googlen levert ongeveer 1.370.000 resultaten in 0,34 seconden op
  5.  152 video’s op YouTube.

Het enige dat ik zou kunnen vragen aan mijnheer Haring: wie zou u nou willen interviewen?

Karin Winters
www.karinblogt.nl

Over Karin Winters

Onderwijshart met oog voor onderwijs. Onderwijs ondernemer Sociale media in onderwijs Onderwijs met ICT Netwerker
Dit bericht werd geplaatst in 2011, Karin Winters. Bookmark de permalink .

Een reactie op Je mag best iemand interviewen hoor….

  1. Pingback: Je mag best iemand interviewen hoor…. | Onderwijsvernieuwing | Scoop.it

Geef een reactie

