Ik heb gelukkig een foto!

Wat ben ik blij dat ik bij de presentatie van André Kuipers gewoon midden voor op de eerste rij ben gaan zitten. De beelden waren zo mooi en zijn energie spatte ervan af. Hij nam alle tijd voor zijn prachtige verhaal terwijl hij wist dat hij diezelfde avond nog een keer moest optreden. Omdat hij ook door de camera gevolgd werd ging ik er domweg van uit dat de sessie wel zou worden opgenomen.
Helaas kreeg de organisatie daar echter geen toestemming voor, dus moet ik het doen met die ene vage foto die ik maakte van André, zittend in de schoolbanken om Russisch en nog veel meer te leren vanaf een krijtbord…

Toch vind ik het jammer, want ik had thuis graag nog een keer gekeken en met mij meer mensen. Je zou toch zeggen dat we met z’n allen voor zijn reis betaald hebben? Aan de andere kant snap ik het ook wel…

Gelukkig is er ook nog een mooi iBook met prachtige beelden @ASTRO_ANDRE, gemaakt door Rob de Ruiter en gratis te downloaden vanuit de Appstore. Hier vind je een korte beschrijving en screencast.

Lees verder de verslagen van Wilfred Rubens en Pierre Gorissen.

Over Trendmatcher

Als trendmatcher leg ik verbanden tussen trends die ik tegenkom op internet en het gebruik dat we ervan kunnen maken in onze dagelijkse praktijk.
Dit bericht werd geplaatst in 2012, Willem Karssenberg. Bookmark de permalink .

5 reacties op Ik heb gelukkig een foto!

  1. Michaël Pattiruhu zegt:

    Ik heb geprobeerd het filmpje dat hij aan het einde toonde te vinden op youtube. De beelden zijn wel te vinden, maar niet in combinatie met de muziek. Weet iemand wat de titel is van de muziek in het filmpje?

  2. Cora Bijsterveld zegt:

    Op Flickr kan je ook veel foto’s terugzien die André Kuipers ons heeft getoond: http://www.flickr.com/photos/astro_andre/

  3. Pingback: Verslag 2 Surf Onderwijsdagen 2012 DAG 2 (Hoger Onderwijs) | ICT&O Blog Karel Roos ICLON

Geef een reactie

