Edubloggers en onderwijsdagen.

De onderwijsdagen moeten weer even in mijn bloed gaan zitten, hoe het komt weet ik niet, maar echt borrelen doet het nog niet.
Vanmorgen ben ik me maar eens gaan voorbereiden en heb mijn programma vastgesteld.
Moest helaas ontdekken dat ik een van de leukste sprekers ga missen. Heb je Andre Kuipers kijkkansen, heb je andere verplichtingen.
De keynotes  zijn trouwens mooi gevarieerd en eigenlijk heb ik daar veel  zin in.
(Let nog even op de tip van vorig jaar:  Wie zijn telefoon laat afgaan in een sessie geeft een rondje!)

Net als vorig jaar heeft de organisatie ook weer een aantal Edubloggers gevraagd, vooraf en tijdens de Onderwijsdagen verslag te doen.
Op de een of andere manier ben ik best blij met zulke ontwikkelingen, het geeft je als Blogger een beetje voldoening en erkenning dat je niet alleen voor je zelf een verhaal schrijft.
Daarbij komt dat de organisatie op deze manier  slim gebruik maakt van de gratis reclame die door de Bloggers zelf verzorgd wordt.
Ook presentatoren hebben er baat bij dat een Edublogger verslag doet van een sessie, veel meer mensen kunnen dan de verhalen thuis nalezen en klikken op de links die tijdens een presentatie vermeldt worden.
We hebben zelfs wat los vast afspraken gemaakt om te gaan live bloggen, maar of ik dat kan (tiepvauten) is een tweede.

Ondanks de uitnodiging en de toegezegde sponsoring van het eerste rondje bij het edubloggersdiner, zal ik zelf niet minder kritisch kijken naar de organisatie, de ontwikkeling die de onderwijsdagen doormaakt en de presentaties.

In aanloop naar de dagen echter wens ik de organisatie heel veel succes en sterkte toe!

Over Karin Winters

Edublogger en Twitteraar.
Dit bericht werd geplaatst in 2012, Karin Winters en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

